Pages

Friday, June 14, 2013

Alicja Misiuda: Jurek i Hubbes

Był raz chłopak. Nazywał się Jurek. On miał tygrysa, który nazywał się Hubbes. Hubbes był normalnym pluszakiem , ale Jurek myślał że jest prawdziwy tygrys. Naprawdę, Jurek wiedział że jest pluszowy, ale udawał że jest prawdziwy. 

Pewnego dnia, mama i tata Jurka pomyśleli, żeby cała rodzina pojechała  pod namiot. Tego dnia Jurek widział, że mama i tata jadą nad namiot i powiedział do Hubbusa.
Zobacz zobacz Hubbes! Mama i tata w końcu wyjeżdziają! Teraz możemy jeśc ciastka na obiad, oglądać TV i ja nawet nie muszę iść do szkoły!  Jaho!

No chodź Jurek! Albo się spóźnimy pojechać pod namiot! Oni zmykają bramy do tego miejsca! Mama Jurka powiedziała
Ja? Ja mam iść pod namiot?  Pamiętasz  ostatnio? Kiedy cały tydzień padało!
Jak tu nudno! Jurek jęczał. Myśl o czymś innym! Tata powiedział. Może coś zjemy? Mama zaproponowała. Tak makaron! Jurek krzyknął. Nie! My wszycy zjemy coś innego niż makaron. Tata w końcu powiedział. Widzisz jak to jest beznadzienie! Jurek znowu krzyknął.

W końcu rodzina przyjechała do parku. Znaleźli swoje miejsce kempingowe.
W parku były drzewa, rzeka, i trawa. Nie daleko była plaża i ocean. Tata rozpakowal bagaże i wszycy razem rozbiliśmy namiot. Kiedy w końcu przyszła tata i mama rozpalili ognisko i piekliśmy kiełbaski. Ale Hubbes w ogóle nic nie pomógł! Jurkowi się DALEJ nudziło.

Przyszedł czas kiedy Jurek musiał pojść spać. Nie! Nie chce iśc spać! Jurek krzyczał. Cicho bądź! Musisz iść spać! Teraz chodź! Teraz chodź, zamykam cię! Pa pa dobranoc! Mama Jurka powiedziała.  
Boże! - Jurek powiedział Hubbesowi.  
Ale rządzenie! - Znowu powiedział.

Trzy dni minęły i dalej Jurkowi się nudziło. Co robicie? Jurek spytał tata. A co myślisz. My się pakujemy. Tata mu powiedział. Tak! Ja czekałam na ten moment!  Jurek westchęł. W końcu Mama, Tata, Hubbes i Jurek się spakowali i pojechali do domu. 


No comments:

Post a Comment