Pages

Tuesday, November 29, 2011

Dzieci listy piszą - tym razem o Święcie Dziękczynienia


Droga Pani Olu!
Mam nadzieję, że jest Pani zdrowa i że Pani miło spędziła Święto Dziękczynienia. Ja moje Święto Dziękczynienia spędziłem w domu z przyjaciółmi, którzy przyszli nas odwiedzić. Ugotowaliśmy indyka i zjedliśmy go. Było fajnie i tort też był na stole. Był sos żurawinowy i pieczone ziemniaki!
Pozdrawiam Panią serdecznie i życzę zdrowia.
Andrzej 

Droga Pani Olu!
Święto Dziękczynienia spędziłam w domu z moją rodziną. Przyjechała do nas moja starsza siostra Marysia. Było bardzo przyjemnie. Ubrałam się w moją odświętną sukienkę. Sukienka jest bardzo ładna. Zjedliśmy świąteczny obiad: tofurki, ziemniaki, brukselkę, kluseczki, fasolkę szparagową i groszek. Na deser było pyszne ciasto! Ja i Marysia zjadłyśmy czekoladowe ciastka. Bardzo lubię Święto Dziękczynienia.
Pozdrawiam serdecznie,
Ruta

Droga Pani Olu!
W tym roku Święto Dziękczynienia spędziłam z moją rodziną w Vancouver, w Kanadzie. Mieszkaliśmy w hotelu, zwiedzaliśmy miasto i okolice. Rano po śniadaniu poszliśmy zobaczyć wiszący most Capilano. Na świątecznym obiedzie byliśmy w naszej ulubionej restauracji. Po obiedzie pojechaliśmy do Stanley Park na spacer. Na zakończenie dnia poszliśmy do kina na film pod tytułem “Kot w butach”. Ciekawa jestem, jak wyglądały Pani święto?
Pozdrawiam,
Julia

No comments:

Post a Comment