Pages

Thursday, May 30, 2013

Książki pierwszoklasistów


Uczniowie klas 1-5 naszej szkoły sami napisali książki, które zostały opublikowane nakładem wydawnictwa szkolnego. Oto książki uczniów pierszej klasy - Alexy, Daniela, Evy, Kai, Mai, Marcina, Mikołaja i Natalii .


Alexa Durzewski- Baletnica chce tańczyć

Balletnica chce tańczyć by Alexa
Mamusiu, mówi Alexa ja chcę tańczyć. Czy mogę uczyć się tańczyć? Tak, mówi mama z radością.
Alexa z mamą kupuje kostium i baletki. Alexa jest bardzo zadowolona.
Mama zapisuje Alexę na lekcje baletu.
Jak Alexa brała lekcje baletu ona wie jak tańczyć.

O autorze
Alexa Durzewski ma 7 lat. Kocha tańczyć, śpiewać i pisać książki. Jej ulubione zwierzę to panda.



Daniel  Lawski- “Węże”


Węże i tylko węże.
Węże lubią ciepło.
Węże lubią jeść myszy.
Węże wykluwają się z jajek.







Eva Jarosz- Przygoda kota

Pewnego razu był sobie kot, który gonił za myszką…
Myszka wspięła się na drzewo więc kot też wspiął się na drzewo i nie mógł zejść.
Kot tak długo był na drzewie i miałczał ze przybyli strażacy, żeby go zdjąć.
Nie właź  na drzewa powiedział strażak a myszka się śmiała z kota.





Kaya Lynn Nealis- Koty


Pewnego słonecznego dnia Emily poszła na spacer. Emily spotkała w parku kota o imieniu Złotko.
Koty poczęstowały się na wzajem różowymi cukierkami
oraz bawiły się piłką.
Gdy zgłodniały, usiadły na ławce i napiły się mleka.
Potem znalazły jagody i zjadły je.
Koty pożegnały się ze sobą i poszły do domu.







Maja Dobrowolska- Księżniczka koni

Dawno temu Księżniczka koni uciekła ze swojej krainy, bo potwór zaatakował jej zamek.
Księżniczka wróżek wyszła na łąkę i spotkała Księżniczkę koni.
Potwór w końu znalazł Księżniczkę koni i uwięził w magicznej kuli.
I wtedy książę z krainy wróżki pomógł jej przewalczyć potwora.
Pęka magiczna kula i obie księżniczki są wreszcie wolne.



Marcin Anforowicz- Samoloty

Są różne rodzaje samolotów. To są samoloty i ich nazwy: icon, maule, stearman, carbon cub, RV6, mustang.
Icon ma pojemność benzyny 20 galonów. Icon leci 85 mph. Icon leci zbyt wolno. Icon  ląduje/startuje 750 ft.
 Maule leći 112 mil/h. Maule jest pasażerskim samolotem co może pomieśać 5 pasażerów.
Stearmen ma pojemność benzyny 46. Stearmen leci 100 M.P.H. /stearmen startuje/ ląduje 440ft.
Carbon cub jest podobny do Maule. Champ to model Carbon cuba.
RV6 potrafi robić akrobacje na przykład lecieć do gory kółkami.
Mustang jest wojskowym samolotem 1 pilotowym. Mustang lata najwyżej z książki.

O autorze
Mam na imię Marcin. Mam 7 lat. Lubię samoloty i grę- Minecraft.

Mikołaj Davila- Na mojej ulicy

Ja mieszkam w stanie Waszyngton. Ja mieszkam w Kirkland.
Ja mam cztery osoby w mojej rodzinie i piętnaście kuzynów.
Na naszej ulicy mam nowego kolegę. Który ma na imię Luke. Luke i ja bawimy się razem.
Luke i ja bawimy sie w domku na drzewie i lubimy jeździć na rowerach.

O autorze
Mikołaj Davila ma siedem lat. Lubi jeździć na rowerze, grać w piłkę i bawić się ze swoją siostrą Agnieszką. Na śniadanie Mikołaj lubi jeść gofry z masłem orzechowym, które dają mu energię do nauki i zabawy.


Natalia Zajac- Mój pies


Tylko dla psów!!!
Możesz być moim psem? Dobrze bendę.
Dom.

No comments:

Post a Comment