Pages

Tuesday, April 12, 2011

Magiczne drzewo

Serial o Magicznym drzewie oglądało wiele dzieci z naszej szkoły. Bardzo przypadł im do serca. Niektóre odcinki, choć zaczynały się strasznie, kończyły się dobrze. A jak mogło być inaczej - w końcu magiczne drzewo miało tyle mocy, że starczyło jej by pokonać zło.

Julia S.: Odcinek filmu Magiczne drzewo nazywał się Drewaniany pies ponieważ drewno jest magiczne, więc zachowuje się jak pies. Chciałabym mieć takiego psa. Po pierwsze byłoby to dobre dla środowiska. Magiczne sanki mogłyby jechać szybko i cicho. Poza tym bardzo chciałabym dostać psa.

Dominik M.: Odcinek filmu Magiczne drzewo nazywał się Drewaniany pies bo z magicznego drzewa wycięto sanki. Sanki ożyły i zachowywały się jak piesek. Był tam chłopiec, który znalazł magiczne sanki. Razem zaprzyjaźnili się. Ja nie chciałbym mieć takiego "drewnianego psa". Wolę mieć prawdziwego psa!

Róża P.: Odcinek filmu Magiczne drzewo nazywał się Drewaniany pies dlatego, że Jacek tak nazwał sanki. Ja bym chciała mieć drewnianego psa, dlatego że może mnie odwieźć do szkoły i może się pobawić ze mną.

Ola Ch.: Odcinek filmu Magiczne drzewo nazywa się Drwnany pies, bo sanie same nie jeżdżą. Jacek chciał psa, a miał sanie. Jeśli wytresujesz psa, to on robi to co mu każesz. Ja nie mam psa, ale widziałam wytresowane psy. Ja bym nie chciała mieć takiego psa, bo ktoś mógłby go ukraść. A do tego, mógłby odjechać.

Filip S.: Odcinek filmu Magiczne drzewo nazywał sięDrewaniany pies, bo sanki zachowują się jak pies. Dzieci - Tosia i Jacek - dostały te sanki od wujka. Były zrobione z magicznego drzewa. Nie chciałbym miec takiego psa, bo prawdziwy pies ma bardzo miękkie futro. Można go pogłaskać. I widzisz kiedy jest zadowolony, jak jego ogon jest w górze. I macha z radości ogonem. Dlatego wolę prawdziwego psa.

No comments:

Post a Comment